Preu: 12,04 € 6,02 €
T'estalvies 6,02 €
Comprar
T'estalvies 6,02 €
- Gènere: Instrumental, Cambra, Orquestral
- Època: Música del Classicisme
- Format: CD, SACD
DOMÈNEC TERRADELLAS (1711-1751)
Obertura de Giuseppe Riconosciuto (1736)
1. Presto
2. Larghetto e sotto voce
3. [Allegretto]
JOSEP DURAN (1726-1802)
Obertura en Fa major (ca.1760)
4. Allegro
5. Andantino
6. Allegro
JOSEP PLA (1728-1762)
JOAN PLA (ca.1720-ca.1775)
Concert per a dos oboès en Re major, IV-I (ca.1754)
7. Allegro
8. Largo
9. Allegro
Sebastián Gimeno i Manuel Angulo, oboes
MANUEL PLA (?-1766)
Obertura en Fa major, V-I (1757?)
10. Allegro
11. Andantino molto
12. Presto
JOSEP DURAN (1726-1806)
Obertura en Re major (1788)
13. Allegro con brio
14. Andantino
15. Allegretto
CARLES BAGUER (1768-1808)
Simfonia núm. 2 en Do menor (1790)
16. Allegro presto
17. Andante
18. Minuetto - Trio
19. Rondó (Presto)
FERRAN SOR (1778-1839)
Simfonia núm. 3 en Fa major (1804)
20. Largo - Allegro moderato
Obertura de Giuseppe Riconosciuto (1736)
1. Presto
2. Larghetto e sotto voce
3. [Allegretto]
JOSEP DURAN (1726-1802)
Obertura en Fa major (ca.1760)
4. Allegro
5. Andantino
6. Allegro
JOSEP PLA (1728-1762)
JOAN PLA (ca.1720-ca.1775)
Concert per a dos oboès en Re major, IV-I (ca.1754)
7. Allegro
8. Largo
9. Allegro
Sebastián Gimeno i Manuel Angulo, oboes
MANUEL PLA (?-1766)
Obertura en Fa major, V-I (1757?)
10. Allegro
11. Andantino molto
12. Presto
JOSEP DURAN (1726-1806)
Obertura en Re major (1788)
13. Allegro con brio
14. Andantino
15. Allegretto
CARLES BAGUER (1768-1808)
Simfonia núm. 2 en Do menor (1790)
16. Allegro presto
17. Andante
18. Minuetto - Trio
19. Rondó (Presto)
FERRAN SOR (1778-1839)
Simfonia núm. 3 en Fa major (1804)
20. Largo - Allegro moderato
"Amb trompes i violins" fou una expressió emprada sovint a Catalunya del segle XVIII per expressar la concepció i el caràcter simfònic de les obres musicals. La conjunció d’aquests dos instruments implicava normalment un conjunt orquestral ja en el sentit modern del terme, amb un conjunt més o menys gran d’instruments de corda i, per això representaria d’alguna manera allò que després es diria "a tota orquestra". Així, si a les capelles de música de les solemnitats assenyalades havien de celebrar-se amb missa "amb trompes i violins", el melòman Baró de Maldà, en el seu Calaix de Sastre, feia servir també aquestes paraules quan ha d’especificar la participació d’orquestra en les seves cròniques dels concerts i altres festes civils de la Barcelona setcentista. Sota aquest títol, doncs, aquest enregistrament pretén recopilar i donar a conèixer una antologia de la música orquestral dels compositors catalans del segle XVIII.