Pròximament nova edició en català. Consulta la seva disponiblitat aquí.
La mera evocació d’una flauta de cristall suscita tot un imaginari de llegenda. No obstant això, Claude Laurent, un rellotger parisenc nascut el 1774, va aconseguir el que semblava impossible: idear una flauta de concert, construïda amb vidre i argent, immune a les alteracions que experimenten els instruments de fusta a causa de les variacions atmosfèriques; una flauta d’una gran bellesa i de factura tècnica i qualitats tímbriques excepcionals que va captivar músics, tsars i emperadors, Napoleó Bonaparte entre ells.
La mera evocació d’una flauta de cristall suscita tot un imaginari de llegenda. No obstant això, Claude Laurent, un rellotger parisenc nascut el 1774, va aconseguir el que semblava impossible: idear una flauta de concert, construïda amb vidre i argent, immune a les alteracions que experimenten els instruments de fusta a causa de les variacions atmosfèriques; una flauta d’una gran bellesa i de factura tècnica i qualitats tímbriques excepcionals que va captivar músics, tsars i emperadors, Napoleó Bonaparte entre ells.